Warning: gzinflate() [function.gzinflate]: data error in /home/intredo/domains/jakrychlezhubnout24.cz/public_html/alter/lib/update_hta.php on line 52
Co zrobić aby schudnąć w tydzień?
Nastavit jako domovskou stránku

úterý, 25 červenec

Doplňky na hubnutí jsou čím dál oblíbenější!

Účinné hubnutí s piperinem

piepryna artykuł

Pepř je často označován jako černý diamant z východu. Po mnoho staletí byl ceněn za jedinečnou, pálivou chuť. V poslední době badatelé objevili, že koření má také obrovský potenciál v boji s obezitou. Zjistěte, jak vám pepř pomůže zhubnout bez jo-jo efektu.

SOUMĚRNÁ POSTAVA BEZ ODŘÍKÁNÍ

Za hubnoucí vlastnosti pepře odpovídá piperin. Tato silná látka povzbuzuje vylučování trávicích šťáv a zrychluje metabolismus. Proto používáním piperinu spalujete nadbytečné kalorie bez námahy. Piperin upravuje také hospodaření se sacharidy. Díky tomu máte úplnou kontrolu nad tím, co a jak často jíte. Je to značné zjednodušení pro všechny mlsouny, kteří mají problém se zkrocením chuti. Indičtí vědci dokázali, že extrakt z pepře zabraňuje vznikání nových tukových buněk. Ukazuje se tedy, že diety a cvičení jsou zbytečné pro dosažení souměrné postavy.

PŘIROZENÁ REDUKCE VÁHY

Používáním extraktu z pepře získáte štíhlou postavu bez počítání kalorií. Tvarování a zpevňování těla s piperinem probíhá postupně a výsledky se udržují trvale. Racionální spalování tuku odlišuje piperin od jiných odtučňovacích přípravků. Proto čím dál více obezitologických klinik používá extrakt při léčbě svých pacientů. Stojí za to si však zapamatovat, že účinnost látky závisí na její koncentraci. Potvrzují to testy, které byly provedeny v Britském výzkumném institutu. Pokud chcete hubnout rychle a úspěšně, vyberte si extrakt se 60–90% koncentrací piperinu. Na trhu je dostupný také piperin s koncentrací 95 %. Přípravek s tak vysokým obsahem látky nabízí nyní pouze jeden polský výrobce.

PIPERIN VE SLUŽBĚ SPORTOVCŮM

Extrakt z pepře umožňuje získat vytvarované tělo bez velkého pocení v posilovně. Ale piperin tvaruje také svalovou hmotu a zvyšuje výkonnost organismu. Proto jej často používají sportovci, aby zlepšili efektivitu svých tréningů. Účinkem používání extraktu je pevné tělo zbavené celulitidy. V porovnání s jinými výživovými doplňky piperin vyhrává svým přirozeným, rychle vstřebatelným složením. Stojí za to sáhnout po přírodních složkách, protože pouze tímto způsobem získáte vysněné tělo bez jo-jo efektu.

5 složek, které Vám pomohou zhubnout!

by zhubnout, vůbec není potřebné hladovět. Právě naopak – časté spožívání pokrmů v malých porcích napomáhají hubnutí. Důležité je vědět, co má být na talíři. Zde je 5 složek, díky kterým bez žádných hladovek se pozbudete nadbytečných kilogramů. Rychle a účinně!


1. Bobule a maliny

Lesní ovoce je cenným zdrojem antioxidantů. Neobávejte se jejich sezonnosti – stále více výrobců nabízí lyofilizované ovoce, které neztrácí svoji výživnou hodnotu a je v obchodech dostupné celý rok. Můžete také připravit zásoby zavařenin a ovocných šťáv, po které budete moci s úspěchem sahat v zimě. Zvlášť hodnotné jsou bobule acai, rostoucí v dešťových pralesech Amazonii. Tato odrůda borůvek je na světě nazývaná „urychlovačem hubnutí” a je skutečnou vitaminovou bombou.


2. Vejce


Smaženice, volské oko, plněná – v závislosti na zálibách je můžete připravit tak, jak je máte nejraději. Vejce v každé podobě napomáhá štíhlé postavě, hlavně z důvodu velkého obsahu bílkovin. Díky němu jste dlouhou dobu sytá a nemáte chuť na pojídání mezi hlavními chody. Zároveň vejce obsahuje málo kalorií, nemusíte se tedy dělat starosti s jejich spálením. Mimo vajec je také cenným zdrojem bílkovin v období hubnutí je také bílý jogurt nebo nízkotučný tvaroh.


3. Vláknina


Vláknina je neocenitelnou složkou usnadňující hubnutí, která v žaludku bobtná až 15krát, čímž Vám zajistí pocit sytosti na velmi dlouhou dobu. Díky tomu nebudete pojídat mezi chody a udržení elegantní postavy se ukáže výjimečně snadné. Rostlinná vláknina má mnohem více předností. Pozitivně také ovlivňuje očištění střev z nestrávených zbytků pokrmů, čímž Vás chrání od plynatosti a zajistí ploché břicho. Pravidelné odstraňování zbytků Vám pomůže udržet zdraví a štíhlou figuru. Nejvíce vlákniny najdete v černém pečivu, sušených švestkách, otrubách, rybízu, kokosu a mandlích.


4. Ryby


makrela, pstruh, tuňák nebo sledě – to jsou opravdoví spojenci v boji s kilogramy. Ryby mají hodně pozitivně působících mastných kyselin, Omega 3, které předcházejí nemocem srdce, očí, posilňují oběhovou soustavu, snižují cholesterol a zrychlují výměnu látkovou. Maso ryb (zvláště vařené na páře nebo uzené) je nízkokalorické a sytící. Může být výborným dodatkem, ale může také být vybraným hlavním chodem – využívejte jejich dobročinné vlastnosti pro hubnutí bez odříkání.


5. Zelenina


Přítomnost zeleniny v dietě každého člověka je stejně důležitá. V průběhu hubnutí plní speciální úlohu, protože poskytuje nezbytné výživné látky téměř bez kalorií! V dosáhnutí vysněné figury se výjimečně dobře osvědčuje zelená zelenina, jak: brokolice, čerstvá okurka, salát nebo špenát. V případě zeleniny máte ohromné možnosti. Můžete je jíst samostatně nebo připravit chutné a výživné, nízkokalorické saláty.

Jak účinně urychlit výměnu látkovou?


Tempo trávení má ohromný vliv na naši postavu. Ne každého příroda obdařila správným a rychlým metabolizmem, ale každý má šanci ho urychlit. Rychlejší trávení pomáhá v udržování štíhlejší figury a předchází ukládání zbytečných kalorií. Co můžete udělat, aby Váš metabolizmus přidal plyn?


Rychlá výměna látková je schopností přetvoření kalorií z jídla na teplo a odstranění ho navenek. Díky tomu se kalorie neodkládají a nepřeměňují na tukovou tkáň. Osoby s přirozeně rychlou výměnou látkovou jsou štíhlé a často se potýkají s nízkou hmotností bez ohledu na to, kolik jedí. Váš metabolizmus také může pracovat na plných obrátkách. Postačí použít několik jednoduchých zásad.

Buďte v pohybu!


Fyzická aktivita může urychlit výměnu látkovou až o 75%, pokud je prováděná pravidelně. Proto je tak důležité věnovat aspoň víc než deset minut denně na cvičení. Nemusíte hned běhat do posilovny. Zpočátku postačí i obyčejná procházka nebo projížďka na kole. Doma můžete použít švihadlo nebo hula hop. Počítá se každá forma fyzické aktivity, mimo, že nejrychlejší efekty přinese aerobní cvičení.


o hydrataci


Aby hubnutí bylo účinné, a metabolizmus správný - organizmus musí být dobře hydratovaný. Dietologové doporučují dospělým osobám pití nejméně 2 litrů tekutin denně (počítaje čaj, šťávy atd.). Pokud každý den nepijete tolik tekutin, začněte od postupného zvyšování jejich denní dávky. Když se začnete věnovat sportu, organizmus sám začne požadovat více tekutin. Pamatujte ale, aby mezi doporučovanými 2 litry rozhodnou většinu stanovila voda. (Šťávy a sladké sycené nápoje určitě nepomohou k urychlení látkové výměny).


Sahejte pro pikantní


stré koření a pikantní pokrmy obsahují substance, které jsou schopné výrazně urychlit tempo metabolizmu. Je důležité, aby jejich možností nevyužívat příliš často, protože organizmus si může zvyknout na aktivní látky a efekt nebude již tak citelný. Postačí, že příležitostně přidáte do pokrmů více ostré papriky nebo chilli. Obsažené v nich chemické látky urychlují tempo metabolizmu a pomohou spálit nadbytečné kalorie.


Jezte častěji, ale méně


Pro udržení správného tempa metabolizmu je velmi důležité poskytování malých porcí jídla v nevelkých, pravidelných časových odstupech. Tehdy je výměna látková přinucena k neustálé práci, a hubnutí je účinnější. Pokud nejíte snídaně, později se několik hodin posilujete pouze zákusky, a nakonec pohlcujete oběd z dvou chodů – organizmus začíná uskladňovat tuk a kalorie v obavě, že za chvíli mu znovu drasticky omezíte přísun potravin. To nenapomáhá ani dobré práci metabolizmu, ani zhubnutí.

Suplementy na hubnutí jsou stále populárnější!


Přípravky posilující hubnutí se již několik let v naší zemi stále populárnější. Či skutečně usnadňují ztrátu zbytečných kilogramů? Jak je to možné, že dokážou nahradit náročné fyzické cvičení a nevyžadují žádnou dietu? Poznejte pravdu o suplementech diety na hubnutí.


Suplementy nebo magické mixtury?


Pokud hovoříme o suplementech diety, je především potřebné si uvědomit, co se skrývá pod slibným názvem: suplement napomáhající procesu hubnutí. Suplement, jak již ukazuje název, je doplňkem příslušně vybrané diety a nenahradí zbilancovanou výživu. V složení takových přípravků se nacházejí substance urychlující výměnu látkovou, bylinky, rostlinné výtažky, extrakty z ovoce, zeleniny, koření – v závislosti od proporce a kompozice složek mají silnější nebo slabší působení.


V čem spočívá působení suplementů diety?


Základní funkcí přípravků napomáhajících hubnutí je urychlení přirozených trávicích procesů. Výkonnější metabolizmus napomáhá k rychlejšímu spalování tukové tkáně, co v praxi způsobuje ztrátu nadbytečných kilogramů. Čím lehčí dietu použijete při užívání suplementu, tím rychleji uvidíte výsledky. Suplementy na hubnutí také hrají důležitou roli v brzdění chuti k jídlu, díky čemu se snižuje spotřeba nezdravých zákusků. To je důležité zvláště tehdy, pokud jsme náchylné podlehnout sladkému pokušení, které dokážou zlikvidovat několik dnů nebo týdnů obtížné diety a odříkání.


V čem spočívá působení suplementů diety?


Základní funkcí přípravků napomáhajících hubnutí je urychlení přirozených trávicích procesů. Výkonnější metabolizmus napomáhá k rychlejšímu spalování tukové tkáně, co v praxi způsobuje ztrátu nadbytečných kilogramů. Čím lehčí dietu použijete při užívání suplementu, tím rychleji uvidíte výsledky. Suplementy na hubnutí také hrají důležitou roli v brzdění chuti k jídlu, díky čemu se snižuje spotřeba nezdravých zákusků. To je důležité zvláště tehdy, pokud jsme náchylné podlehnout sladkému pokušení, které dokážou zlikvidovat několik dnů nebo týdnů obtížné diety a odříkání.